BusraaS gebelik takibimde hem özele hem devlete gidiyordum, yaşadığım şehirde tek özel hastane var. Tansiyonum şekerim yüksek kilom hiçbir riskim yok dr durduk yere sezaryen ile devam edelim dedi, bebeğimde de sorun yoktu. Devlette vajinal doğum yaptım. Durduk yere neden beni sezaryene yönlendirirsin ki? O hastanenin çocuk dru da sürekli kendi markasını öneriyor hatta baya fenomen bir dr, güvenip götüremiyorum bebeğimi o yüzden tüm kontrollerimiz devlette ve memnunum