gizemaylam benim bebeğimde prematüre doğdu. İlk 3 ay anne sütü aldı sağarak veriyordum zamanla alışınca anne sütü ve Golden Goat mama kullandım. Sütüm kesilince de tamamen mamaya döndüm. Gaz problemimiz hep vardı bizim anne sütüyle beslenirkende ama 5. Aydan sonra çok şükür tamamen geçti diyebilirim.
Golden Goat en besleyici mama, aynı zamanda da keçi sütü olduğundan sindirimi daha kolay. Tavsiye ederim. Şimdi 8 aylık similac kullanıyorum. Yurtdışından geldi, elimdekiler bitince tekrar golden goat kullanacağım