Kızlar oğlum 2 hafta oldu bir daha rahatsız oldu nefes alamıyor çocuk bugün doktora gittik. Üst yolları enfeksiyonu olmuş. Agumentin iyi gelmediği için azitro verdi 4 yaşında oğlum 20 kilo. Ama netten bakınca döküntü alerji filan demişler. Doktor nefes alamıyor diye alerji ilacı da verdi doktor. Bu ilacı kullanıl iyi gelen var mı? 1 ölçek dedi ama yarın ölçek mi versem kafam çok karıştı