Arkadaşlar oğlum 16 aylık e bebekten 1.5 tog değerinde tulum aldım. Gece yatarken askılı body ve tulumunu giydirip yatırıyorum o kadar üstüne bir şey örtmüyorum. Oda derecesi 21-22 arası nem 45 sizce iyi mi? Yatırırken sırtı sıcacık ama gece üşür mü bilemiyorum. Bakıyorum bazen normal ama kışın hep üstümüz örttük olur ya endişeleniyorum işte