Arkadaşlar merhaba, nereden başlasam bilmiyorum. Şöyle; 4,5 yaşında oğlum var. İkinci çocuk için 2 hafta önce korunmasız ilişkiye girdik eşimle. 10 gün sonra adet dönemime tekabül ediyordu, adetim gecikti. Test yaptım negatif çıktı. Hemen doktor randevusu aldım. Doktor sol yumurtalığımda 33mm kist gördü. Şu an zararsız gibi görünüyor fakat adetinin üçüncü gününde kandan hormon testi yapacağız dedi. Hala adet olmadım. Bunu yaşayan var mı? Ne olacak şimdi? Zararlı olabilir mi bu kist? Tekrar çocuk yapmaya engel mi? Bu konu hakkında hiçbir fikrim yok. Hiçbir şey bilmiyorum. Her zaman dr kontrollerine giderim. Her şey yolundaydı. Bu güne kadar bu kadar gecikme de oldugunu hiç hatırlamıyorum. Ben hamile miyim diye düşünürken böyle bir şey işe karşı karşıya geldim.