Minigim38 siveno kullanıyorum ama tabi bir kere o göz yanmasından dolayı istekli yapmıyor hala, bir sürü yok oyuncak yıkama, yok bir şeyleri ıslatma bahanesi ile giriyoruz. Yani benim oğlum banyo yapmayı normalde çok severdi gerçekten şampuan için en büyük pişmanlığım hipp.