Kızlar bebeğim 2 ay 1 haftalık çok kusan bir bebek o yüzden beşiğine hiç koymadım daha yatağımda yatıyor yanımda ama artık alışır beşiği kabul etmez diye de korkuyorum çünkü yatakta iki büklüm yatıyoruz eşimde bende eziyet yani tamamen şuan artık kusmasını da kontrol edebiliyor tıkanmıyor ama içim tam olarak rahat da değil yatakta burnumun dibinde tık dese uyanıyorum sorum şu bi süre daha beşiğe yatırmasam zorlanır mıyım sonra yanında yatıran anneler ne zaman beşiğe geçtiniz