Kızlar günaydın herkese bebeğim ne olabildiğince duysal hassasiyet oluşmaması adına her türlü materyalle mutlaka etkinlik yapıyorum şu an 20 aylığız şu ana kadar deneyimleyebileceğimiz her şey neredeyse deneyimledik önce bunu belirtmek isterim ama son bir iki haftadır artık bizden mi gördü ne yaptı bilmiyorum yemek yerken tek başına yemek yiyor Bu arada çatalını kullanıyor ama elini de kullanmaya devam ediyor eş zamanlı olarak elleri kirlendiği anda bir anda sürekli gelip ellerini temizlememi istiyor normalde ben yemek yedirirken ya da yanında bulunduğum noktalarda bunu yapmıyordu ve ben de silmiyordum en son yemek bitiminde yemeğin bittiğini anlayabilmesi için bu işlemi yapıyordum ama son bir iki haftadır yemek esnasında iki üç kere ellerini silmemi sürekli istiyor hani bu geçici bir süreç mi yaşayan var mı hassas davranmam gereken bir nokta var mı tecrübelerinizden yararlanmak istedim.