Üstüne birde sınıftaki bir çocuk kutuyla kek, meyve suyu bisküvi falan getirip sınıfa dağıtıyor. Ya ben paketli hazır şeyleri vermiyorum hadi bir kere oldu tamam dedik. Sonra gören sırayla sürekli okula birşeyler gönderiyor hadi kendileri yapsa neyse. Aldıkları yok topkek yok popkeki gönderip sınıfta çocuklara dağıtıyorlar öğretmenide foto paylaşıyor işte Ali’ye teşekkür ederiz falan. Ben bu durumdan da çok rahatsızım. Ama işte 16 kişilik sınıfta tek rahatsız veli de olmak istemiyorum.