Oğlum yedi aylık Bir aya yakındır geçmeyen bir pişiği var ilk muzdan kaynaklı sandım ama değil 2 hafta kestiğim halde devam ediyo diğer yediği besinler alerjen değil 6 aydan sonra mama değişikliği yapmıştık hippten smaya geçtik başına gelen var mı tavsiyelerinizi bekliyorum