dnz23 Kızlar selam. Bebeğim 14 aylık. Doğduğundan beri molfix kullanıyoruz. Son aldığımız molfix sızdırmaya ve pişik yapmaya başladı. Farklı bir besin yemedi eminim. 13 kilo ve 5 numara sıkıyor diye 6 numaraya geçtim. Önerebileceğiniz bir bebek bezi var mı?
Dilararden dnz23 Çoğu bezi denedim ama neredeyse 1.5 senedir goon dışında bez kullanmadım asla pişik ve sızdırma yapmadı
PdEsila İlk ay Sleepy kullandım hep sızdırdı. Pişik yoktu. Ben iyi bağlayamıyırum bezi sandım. Sonra denemek için Goon kullandım, hiç sızdırmadı. Sleepy i bıraktık, goon dan devam
dnz23 PdEsila sleppy çoğu arkadaşım ince dedi diye hiç almadım ama goon duymuştum deniycem teşekkür ederim