Kızlae benim bebenin uyumasında sorun yok aam alışkanlık uyanmaları bayaa fazlalaştı gece 2 3 kalkan cocuk 2 saate kalkmaya başladı,ama eminde olamıyor insan belki diş diyorum çok kabarık
Yinede ilk kalktığında su verip kucakta ninni söyleyip uyuttum,12 de uyandı biraz emdi 2 dakika anca bence yine acıkmamış,1.de mama 150 ml mama içti uyku arasında,2.30 da kalktı kalkmaması gerekti yine kucağıma aldım biraz yatırdım pış pış uyuttum 5.30da kalktıl emdi yattı 8.30 da güne başladı sizce böyle devam edersem sonuç alır mıyım 1 haftadan alışır herhalde