Aysglkizilcan evet yapıyor 40 günü geçtikten sonra kendi doktoruma randevu aldım o beni röntgen için yönlendirdi oraya gittiğim de sıra numarası aldım çektirdim (şehir hastanesinde) işleyiş bu şekildeydi ama 40 günü birazcık geçmesi gerekiyor biz 38 günlük falan gittim röntgen için sıra almaya gittiğimiz de 5-6 gün sonraya verdi numarayı