sessi bize dişleri hep aynı anda patlattık canım 7 aya girdiği gibi alt iki diş aynı anda patladı. 8. Ayda üst 4 diş beraber şişti 3 tanesi 2 gün arayla patladı 1 tanesi 2 haftadan fazla şiş kaldı bu süreçte kızım çok huzursuzdu iştah yoktu 2 hafta mama içmedi sadece emdi şükür patladı bira kendine geldi. Şimdi üst sağ sol azılarda baktım nokta kadar beyaz var. Sürekli aynı anda geliyorlar bir yandan iyi oluyor kurtuluyoruz ama bir yandan çocukta ne iştah kaldı ne bir şey 🤷♀️