gamzesameturkoz kızım 17 aylık. Akşam 10-10.30 gibi yatıyor. Sabah 9-9.30 gibi kalkıyor. Eşim erkenden işe gidiyor kapı sesi tlf sesi bazen uyanabiliyor. O zmn daha erken kalkıyor erken derken 7-30-8 felan kalmışken kahvaltı vs. Yapıp tekrar yatıyor. Yani kendisi istemediği saatte kalkınca günü huzursuz mızmız geçiriyor.
Bide uyku uykunun mayasıdır. Uyuması gerektiği zamandan erken uyanıyorsa biraz uykuya geçirmeyi deniyorum. Yani hiç konuşmuyorum, gözümü açmıyorum temas bile kurmuyorum, bende uyumuş taklidi yapıyorum. Emziği ağzına koyup uyuman lazım diyip susuyorum. Yani bazen işe yarıyor bazen ama bazen🤣😂🥲