glbyzak bak bunu bilemeyiz ancak kese göründüğünde ölçümle anlaşıılırngwç döllenme. Ben sana kendimden örenle vereyim senin gibi silik çizgiyle öğrendim ve beta değerim çok düşüktü, geç döllenme olabilir dedi doktor sonrasında doktor takip istedi keseyi görmemiz gereken zamana gelince kesenin tüpte olduğunu dış gebelik olduğunu öğrendik. Dolayısıyla doktorlar bile keseyi görmeden hamilesin demiyor o yüzden bir kan ölçümü yaptır.