2.5 aylık kızımı 11 gibi zor zoruna ya ayakta sallayarak ya da ana kucağında uyutuyorum. Gece 2 gibi uyanıyor emziriyorum ama tekrar uyumuyor ne yaparsam yapıyım. Doymadı mı diyip mama da veriyorum yine yok. Bırakıp tuvalete bile gidemiyorum ağlamasından komşular rahatsız olmasın diye. Ailemden uzak tek başıma bakıyorum çok yoruldum neden böyle oluyor