Nefesin_Annesi0 Kızlar kaç gündür ayağımın altı ve kenarı kaşınıyo yırtasım geliyo o kadar tatlı ve değişik bş kaşıntı ki uyutmuyo krem sürüyorum yıkıyorum yok hassasta bi bölge kaşıdıkça kaşıyasım geliyo napabilirim nasıl geçer bu ya