2 aydır bebeğimle uğraşıyoruz. Bir kez duphalac işe yaradı. Tekrar kabız oldu ilaç fayda etmedi. lavman yapıldı. Şimdi 3 etti. İki gündür kaka yok. Yarın fitil vericem. İnşallah işe yarar. Yediği her şeye hakiki zeytinyağı koyuyorum. Su devamlı içiyor. Doktorun yemek listesini uyguluyorum ama bebeğim kabız oluyor. Ne yapacağım ben artık şaştım