Merhabala,bebeğim 3 bucuk aylık. Hala reflü yatağında yatırıyorum kollukları çıkartılmış vaziyette. Son zamanlarda gece uykusu çok bozuldu. Sürekli elleriyle kendini uyandırıyor ve mızmızlanarak uyanıyor. Acaba yatakta mı artık rahat değil ?
Sizler hangi yatağı kullanıyorsunuz?