Merhaba bana yardımcı olursanız çok sevinirim.
Bebeğim benimle uyuyor geceleri kendi yatağına gitmek isteniyor gidince de sık sık uyanıyor ama yanımda daha uzun uyuyor uykuya düşkün bir anne olarak bu tabi benim işime geldi ama artık bunun yanlış olduğunu ve ayrı yatmamız gerektiğinin bilincine vardım. Bu süreci nasıl kolaylaştırabilirim nasıl davranmam neler yapmam gerekiyor. Tüm önerilere açığım 😅