17 aylık oğlum var emziriyorum eşimin izni reglime denk geliyor kullansam bir sakıncası olur mu ki bilgisi olan var mı?Nette okudum süte geçme ihtimali düşükmus ne kadar doğru bilmiyorum .Eşimin gelmesine daha var gerekirse doktora da başvururum tabi ama önden bilgi almak istiyorum .