veysi106_ Kistm var 4-5 gün önce disardaydkn lavabom geldi aşırı şekilde bende tuttum kendimle eve gelince lavaboya girdm o günden beri sol tarafım ağrıyor kist tarafi
Aybarss-k İdrar yolu enfeksiyonu da olabilir benim de kistim var 2 senedir 6 cm ama ağrı çok yapmıyor genelde ağrı girdiği zaman idrar yolu enfeksiyonu çıkıyor ama siz yine de devam ederse ağrısı bi görünün
yagmurkokusu_ Benimde 4,5 cm di 3 adet döneminde ilaçlarla tedavimi oldum. 2 antibiyotik 1 duphaston küçülme yaptı