Kızlar burada çocuğu yoğun bakım da küvezde yatıp kötü olan var mı ? Bu son olaylardan sonra insan korkuyor aynı şeyleri bende yaşadım solunum sıkıntısı ciğerler de su var diye oğlum yoğun bakıma alındı entübe edildi iyice zayıfladı ve ekipman yok bakamıyoruz diye sevk ettiler tepki verdiğimiz için uğraşamadılar çok fazla ve devlete götürdük çocuk kendine geldi. Listelerde Ankara yok ama bu olmayacağı anlamına gelmez bu durumu yaşayanlar lütfen konuşsun