yenianne01 3247 sağlıklı olanı 2 yıl canım ama senin kadar erken doğum yapanlarda var korunuyorsan ve emziriyorsan geçikme olmuş olabilir bir kan ver istersen
Sogukbaklava 3247 En az 2 yıl diye biliyorum. Kızım 3 yasında ben daha kendime gelemedim 😂Yapana saygım sonsuz ama bence vücudun fiziksel mental toparlanması 5 yıl 😄 Hamileysenizde sağlıkla gelsin
kubra1304 Benimde 6 aylık kızım var 5 gün geciktim bundan 10 gün önce 3 gün bir kanama ve kahverengi leke gibi birşey geldi , test yaptırmaya korkuyorum inşallah düzensizdir şuan 🥲
kubra00k En az 2 yıl olmalı arada. Benim regl 10 gün gecikti, korkmuştum ama oldum. Korktuğum başıma gelmedi. 😀 bazen olur öyle gecikmeler takma