Ebbkkk 3 Ay olacak korunmuyorum arkadaşlar fakat yumrtlama günü ya öncesi yada 3 g0n sonra sı ilşki oldu fakat bu ay yumrtlama donemi bi gün oncesi korunmadım..2 ci cocuguma bir türlü hamile kalamamktyım doğum yapalı 5 yıl oldu benim gibi yaşayan olduğu acaba …..
3247 Ebbkkk düşünmeyı bırak hamile kalayım diye ilişkiye girme zevkini yaşa acaba oldu mu deme düşünme sen düşünüp durdukça olmaz stres çok aşırı etkiler
Umutoglum Ebbkkk dusunmiyceksin. 5 yıl çocuğum olmadı her ay bekleyiş içindeydim en sonunda dedim ki olmayacak tamm yapacak bişey yok 2 ay sonra hamile kaldım 🤷
Masalbebee Ebbkkk valla biz hep yumurtalama gğnlerimi takip ediyorum uygulamadan o günde yapıyor yumurtlama gününden öncede sonrada yapıyor niye olmuyor anlamıyorum acaba bende sorun mu oldu diye randevu aldım gidemedim diğer ayda olmazsa gdicem
circus Ebbkkk şu kadar söylüyorum 3 yıldan sonra tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım bebek doğdu nasıl olsa olmuyor diye kafa rahat 3. Ayda tekrar kaldım ve eşim varikosel ileri seviye idi Kesinlikle stres en büyük problem
Ebbkkk circus rabbim analı babalı sağlıkla büyütün inşllah gerçekten öle stres önemli ama sizinle mucize olmuş 🥰