Elistos1 cok doğru kendin baktın cefasını çektin ayıptır söylemesi sefasını da evladınla sen süreceksin bu kadar basit
Bende çocuğumda cok zorlandım 2. Oldu şimdi doğmadan evvel cesaretlendirdiler beni görümcemle kaynım. Resmen biri bi oğlanın peşinde, diğeri de bi kız yüzünden bunalıma girdi aylarca bizle de konuşmadı onca şeye rağmen gene iyi davrandım baktım olduğu yok koydum mesafemi geçtim. Bana görümcem daha doğum yapalı 1 ay olmus kırıcı sözler söyledi eşim niye böyle dedin nesini gördün demis, o da sinirle söyledim ben onları demis.
Yazık ya Cidden inan kimseden beklentim de yok görme hevesim de yok isteğim de yok öte dursunlar. Hep eşimin annesi şımarttı onları. Eşimi itekledi onları tuttu . Simdi eşimin annesinin kapısından geçmiyorlar