Huma_kus34 yeğenimin ısrarla yapalım demesinden dolayı alıp evde yapmış bulundum. Allah beni kahretsin dedim😅 tarife bire bir uydum. Bu kadar ağır bir çikolata olamaz. Öyle tatlı ki yiyemiyorsunuz. Ağzınız sanki şekerlik gibi oluyor. Evde denemeden önce bolçi ve etinin çıkardıklarını yemiştim. Eti hafif ve daha güzeldi. Paranın lafı olmaz yeğenime feda olsun ama bir kare çikolata için 800e yakın masraf ettim. Elde kalan tek şey kadayıf oldu😅