Gece ve gündüzü aynı anda bırakıyoruz . Gece tuvalete kaldırmak bebeğimin uykusunu bölüyor ve ağlıyor geri uyutmak zor oluyor . Yatırmadan önce tuvaletini yaptırıyorum . Ama sabah uyandığında altı ıslak oluyor . Ne yapmam lazım birçok post okudum bazısı kaldırıyor bazısı kaldırmıyor alışıyor gece kalkmaya diyor . Kaldırmasam öğreniyorlar mı tutmayı