Yigit_Yagiz_Moms evet gittim. Depresif haller, duygu durum değişikleri vs. Gibi gibi.. Ben gurbetteyim çocuklarimın tüm sorunlarıyla tek ilgleniyırum ve kendimden vazgectiğimi düşünmeye başlamıstım. Yani eskisi gibi kendime özen memek, vakit ayıramamak beni mutsuz ediyordu ve çocuklarin psikolojisi bozulmasın derken onları büyütürken benim pskilojim gidiyordu artık. Öyle düşünüyordum. Anlatmak istediğim kadar anlattım neden geldin sıkıntı ne diye soruyor zaten. Bir ilaç verdi bağımlılık yapmayacak ama seni ciddi rahatlacal dedi öylede oldu beynimde konuşan o ses gitti daha pozitif oldum sanki