MerVefa doktora götürdünüz mü? Görünen o ki benim gibi kimse duymamış bunu. Küçücük bebeğe koca karı şeyi mi yaptırdınız? Bebek bu ağlayacak tabiki. Karnı açtır. Gazı vardır, bir yeri acımıştır. Ağlamasına sebep bir sürü şey var. Sarılık içinde doktorun bakması lazımdı. Emziriyorsanız bol bol emzirin, emzirmiyorsanız mama verin. Nasıl bilmediğiniz bir şeyi yaptırabiliyorsunuz aklım almıyor