prensesinannesi41 Kızlar 3 aylığız 4 . Aydan korkuyorum diş damak ağrısı atak dönemi uyku problemi huysuzluk vs oluyormuş hep öyle okudum bebeği öyle olmayan varmı yada olupta nası baş ettiniz 1 ay boyuncamı sürdü yoksa kısa bir süre olup düzeldimi
yenianne01 prensesinannesi41 4 çoçuk annesi olarak hiç korkma hepsi geçiyor sonuçta yeni şeylere alışma evreleri oluyor sen ne kadar sakin rahat olursan bebeğin o kadar huzurlu ve rahat atlatır şuanki 4 cü oğlumda 16 aylık atak dönemlerimiz var ama sık sık dışarı çıkartıyorum sakin kalmaya çalışıyor atakları oyun haline çevirmeye çalışıyorum
mirgulak prensesinannesi41 diş ağrısı için tetagil kulanin ağrı için birebir ama klişe sözlerden tadın çıkarın daha ataklar çok var bunlar güzel ve rahat ataklar 😂
cnruya prensesinannesi41 4 aylık oğlum meme reddi yaşadım uyku gerilemesi de yaşanıyor bı sure uykular karıştı saatleri değişti vs uyumamak istedi çünkü etrafı sürekli keşfetmek istiyorlar tukurukler artıyor herşeyi ağza götürüyor çünkü agiziyle nesneleri tanıyor dış atağı değil diş için erken
AnnaGloria prensesinannesi41 canım bende çok korkuyordum sonuç olarak geçti 12 ay geçti üstünden :) geçiyor önemli olan bu
prensesinannesi41 yenianne01 maşallah rabbim nazarlardan saklasın 🙏 iyi cesaret 4 çocuk ben 1 tanesine zor bakıyorum😀 evet sakin kalmaya çalışacağımda bi ürkmüyorda değilim açıkcası hep okuyorum gözüm korkuyor
RabiaOztrk22 prensesinannesi41 öncelikle her bebek farklıdır. Kendi deneyimim şöyle oldu atak dönemleri genelde 3-5 gün sürüp düzeliyor. Bizim dönüm noktamız 6. Aydan itibaren başladı 😂 ilk dişimiz o zaman çıktı ek gıda serüveni kabızlık vs derken baya zorlayıcı olduğunu düşündüm her diş döneminde diş patlayana kadar huzursuzluk uykusuzluk devam eder ama taa ki azı dişleri çıkana kadar. Azı dişler çıkma belirtisi verdiği an aslında öncekilerin hiç birşey olmadığını anlıyorsun inanılmaz zor çıkıyor ve on kadar daha zorlayıcı oluyor bizim öyle oldu daha doğrusu kıyaslamamak lazım. Tam 3 ay kadar sürdü sağ sol alt azı dişleri aynı anda gelmeye başladı ağzının içi inanılmaz şişti kedini acıdan sağ sola atardı sürekli emmek isterdi derken anca patladı dişleri ama inanılmaz zor bir süreçti
Mrvsmt2502 prensesinannesi41 stres yapmayın herkesin bir olmuyor benim kızımın 2 ay sürdü 2 tane yeğenim var hiç atak dönemi geçirmiyorlar…