Günde 3-4 kez kaka yapardı en az. 1 ay 27 günlük olduk 3 gün önce ishaldi o zamandan beri kaka yapmadı. Çişi dolu dolu ama kaka yok. Ikınıyor kıvranıyor. Gaz sancısı zaten bitmiyor. Gaz çıkarsa da devam. Maflor, relactaz ve sab simplex kullanıyorum ama sab simplexi bi gün vermedim daha iyi . O yüzden vermeme kararı aldım. Var mi benim gibi olan çözüm bulan ?