Kızlar 9 aylık kızımda yaklaşık iki uç haftadır öksürük var sağlık ocağına çıkardım asist balgam sokucu verdi fayda etmedi sonra tekrar çıkardım sekrol verdi ciğerleri temiz bogazda enfeksiyon yok diyo soğuk alginligi sonrası kalan öksürük diyor ama dört gündür kullanıyorum sekrol hala öksürüyor bide terliyor ne yapabilirim fikri olan varmı