esra669_ bebeimhosgeldin ben versem çok rahatliycm da göbek kaldı bende ya normal doğum yaptım ama göbeğim neden kaldı anlamis değilim ilk dogumumda kalmamisti ikinci doğumda aynı gene hamile gibi kaldı göbeğim 🥲😭
alpinannesi__ esra669_ +30 ile girdim doğuma 😂 20 kilo gitti doğumdan sonra ama 10 kilo yapıştı üstüme asla veremiyorum 😬