gaye91 2 Ay sonra 3 yaşında olacak oğlum. Yani hemen hemen sizin ki gibi yiyor. Sabah kahvaltısı olayımız sıkıntı, severek ve isteyerek yemediği tek öğün kahvaltıdır. Tam buğday ekmeğine tost yapıyorum 1 dilimden, yanına bazen 1 yumurta yağda yapıyorum, 2 3 çeri domates yer. Bazı sabahlar çeyrek yarım arası simit yanına yine yumurta domates salatalık, milföy gözleme yaparım, Patates kızartması. Kahvaltıda yedikleri genelde böyle peynir vs yemez. Kahvaltıdan sonra kısıtlı bir şekilde abur cubur yemesine musade ediyorum işte bi ozmo kornet ya da ne biliyim bi topkek gibi. Öğlen için genelde çorba yapıyorum 3 4 çeşit çorba arasında dönüp duruyoruz, bazen makarna köfte, köfte yoğurt, makarna yoğurt yer öğlen yemeklerinde. Artık akşam çabuk oluyor akşam yemeklerini erken yiyoruz diye öğlen ile akşam arasında tam olarak birsey yemek istemiyor belki bir muz yiyor bazen ya da ne biliyim bi armut falan bazen disarda olduğumuz zaman yine minik bir abur cubur yemiş oluyor. Yani abur cubur konusunda çok kısıtlayıcı davranmıyorum açıkçası. Akşam yemeklerimiz evde ne pişerse onu yer, bir ana yemek yanına makarna pilav olur illa ki. Gece yatarken de yoğurt yer genelde içine kuruyemiş ekliyorum bebekliginden beri. Yeme düzenimiz genel olarak böyle güncel boy kilo bilmiyorum dolayısıyla persentili de bilmiyorum ama 16 kilo falan sanırım boyuda bence 105 cm falandır.