ElvisDemir-moms Kucağa alıştırma öyle gider diyenlerden değilim kucağımda olmasıda bana zor gelmiyor ama benim bebeğim haddinden fazla kucakta durmak istiyor bazen sabrım taşacak gibi oluyor 🤦🏼♀️ uyanık olduğu her süre kucağımda olmak istiyor sırtı yere değmesin istiyor sadece 5 dakika oyun matına koyabiliyorum iki dönüyor sonra alayım diye ağlıyor bunu nasıl aşacağım öneriniz varmıdır🥹
prensesinannesi41 ElvisDemir-moms bende burda durayımda aşma yöntemi varmı😃 omuz ağrım çok var taşımaktan kollarım titriyor arada yada kramp giriyor bende çok zorlanıyorum ama taşıyorum yine her türlü mecbur acaba kaçıncı ayda düzelir 6. Ayda oturunca falan düzelir belki oyuncaklarla oynayınca falan
Fasi ElvisDemir-moms 14 aylık hala aynı bir kolumda oğlum bir elimle yemek yapıyorum 1 senedir değişmedi koyduğum gibi ağlıyor paçamdan tutunuyor kucağımdan indirmiyprum çünkü karsılıklı krize giriyoruz
pasaklisinkukuli ElvisDemir-moms 4. Ayda 1 ay uyju dışında kucagımda gezerdi aglayarak taşırdım sonra emekleyince kucak istemedi eskisi kadar
Esraakbal ElvisDemir-moms valla oğlum 1 yaşında ben çalışıyorum büyün gün annenesinin kucağında akşam da bende geçmiyor maalesef bi süre daha
ElvisDemir-moms prensesinannesi41 yahu ben bide kendim ufak tefeğım benim bebe 7buçuk kilo 10 dakika sonra 15 kilo oluyo iki katına çıkar ya taşıdığımız bişey bel kal kalmıyor bende🤦🏼♀️ inan dikkatini çekecek herşeyi aldım oyuncaklı oyun matı aldım oyun halısı aldım karşısına ayna koyuyorum dikkat çekiyormuş öyle ama benimkinin dikkatini çekmiyor😅 şıngıraklı oyuncaklar aldım dikkat odağı değişsin diye yok yok bazen sırf bu yüzden uyusun istiyorum 😅 böyle bazı bebekleri görüyorum aktivite falan yaptırıyolar nasıl oluyor diye acayip merak ediyorum çünkü asla başaramıyorum😅
ElvisDemir-moms pasaklisinkukuli 4 aylık olmasına 10 gün kaldı belki emekleyince bende rahat ederim🤦🏼♀️
ElvisDemir-moms Esraakbal ama bu gğven duyguları ilk 3 ay olmuyormuydu neden 1 yaşına kadar sürdürüyorlar ki😅
suheyla92 ElvisDemir-moms benmki de oyleydi yapışık ikiz gibi geziyoduk kardesim gotle don diyodu 😅😅 oturabilmeye baslayinca azaliyor mama sandalyesine oturtup mutfakta 5 10 dk da olsa is yapabiliyorum artik ya da oturma odasinda oturtup oyuncaklarini onune dokup biraz nefeslenebiliyorum
ElvisDemir-moms suheyla92 ne zaman oturmaya başladı benim ki okadar hevesli ki mesela yatıyor ya ağlıyo ellerini tutuyorum susuyor anında kalkacağını anlıyor ve kendini yukarı çekiyo oturtuyorum bir iki dakika sesi çıkmıyor öyle ama tabi kalçasına güvenmiyorum koyamıyorum henüz tam kaçıncı ayda oturtabildiniz🙄
prensesinannesi41 ElvisDemir-moms çok merak ediyorum bende kaçıncı ayda dikkatini çekicek anca ben oynuyorum beni izleyip gülüyor 3. Aydaylz bizde biran önce zaman geçsede oynasa istiyorum bende😂
prensesinannesi41 ElvisDemir-moms ben bugün arkadaşıma sordum 6. Ayda oturuyor kaçıncı ayda oturttun diye 5 . Ayda oturtmaya başlamış ara ara 6. Ayda tam oturmaya başlamış
suheyla92 ElvisDemir-moms cekinmeyin oturtun doktorlar yapabildiği anda canli destekle yani kucakta oturtun diyor. 6 ayda desteksiz oturmaya basladi oncesinde dogdu dogali hep oturturdum kisa kisa daha dogrusu gazini oturur pozisyonda cikarirdim beslenme sonrasi. Onun disinda da 3 aydan sonra istediği zaman otirturdm kucakta kisa kisa.
Bafrapidesi ElvisDemir-moms 1 yaştan selamlar hala ayni durumdayiz tam duzeldi derken dahada bagimli oluyrlar ayakta uyuyuyr genede yatmiyor
Qunqnir 22 ayla merhaba diyeyim. Çare bulan beri gelsin😁 gün içinde en çok duyduğum cümle “anne kucağına al ” imkanı yok ki kucağıma almadan mutfak tezgahında iş yapabileyim
Bbcrrr 19 aylık, duştan sonra 1 saat kucağımda kalmak istedi 🥹🫶 eninde sonunda kucaktan inecekler boşverin güzel şeyler bunlar, bir daha kucağımıza alamayacağız 🥲😂🫶
ElvisDemir-moms Bbcrrr hayır tabiki kucağımda kalsın asla şikayetci değilim ama daha sırtı yere yakınlaşırken ağlamaya başlıyor yatar pozisyona geçtiğini anlayınca ve bu bazen çok zor oluyor yoksa elbette büyüyecek ve kucaklara sığmayacak🤦🏼♀️