babylove_
Tam olarak bu, bana hediye gelmişti, eşimin kuzeni de kullanıyor aynısından hatta bende bu senenin başında eşimin diğer kuzenine hediye aldım aynısını. Biraz pahalı bir ürün ama parasını hakediyor, ben 26 aydır aktif kullanıyorum kuzenler de çok memnun. Mama ve biberon çantalarının içinde ısı koruyucu katman var, makinede yıkanıyor, içi geniş her şey sığıyor, kesinlikle tavsiye ederim