biranne1 19 Nisan doğumlu bir Alperen’im var🧿 11 kilo boyu da 76 falandır sanırım tam bilmiyorum 🤷♀️. Emeklemiyor ama koltuklara tırmanıp ayakta kalmaya çalışıyor, ellerimizden tutup adımlıyor. Mem, mama, dede , baba , gel, ver diyor 😁 7 dişimiz var ikisi aylardır yolda 😏 Kendi kendine asla oynamaz, geceleri hiç uyumaz 😩 Vee yemek yemeye bayılır çorbalar hariç kendisi yer ❤️🌸