NatashaRomanoff Dmta açmadık evin içi komple güneş alıyor gündüzleri pencereler bile açık bizde. Sadece ekstradan klima açmıyorum serinlik için
Sogukbaklava Dmta Hava çok soğuk ama açmadım henüz. Şimdi açarsam sonra nasıl ısınacaz 😂 65 den aşağı ısınmıyo çünkü evim dubleks. İzmirde şubat martta böyle soğuk olurdu bu sene çok çabuk geldi soğuklar