ykpsmy başlığo görünce kesinlikle lohusalık sendromu dedim :) bebeğim ilk doğunca bakar bakar ağlardım yeterince sevemiyo muyum diye şimdi gülüyorum o halime :)
Ya şöyle düşünün bağ kuramamış olsanız, bunu kaygı edip buraya kadar yazıp sorar mıydınız :) öyle bi bağınız var ki sadece lohusalık sebebiyle anlayamıyosunuz. Bu bağ öyle derin ki ne kadar olsa insana yetersiz gelip böyle üzülüyo işte :) lohusalık geçip hormonlar daha düzelince her şeyin daha farkına varacaksınız hiç üzülmeyin.
Filmlerde o kucağıma aldım vay analık çöktü tamamen yalan bence 😁 insan zamanla anlıyo ki 3-4 ayı bile buluyo. Belki size saçma gelecek ama ben annesi olduğumu ne zaman anladım biliyo musunuz, birilerinden kollarını uzatıp bana gelmek istediğinde bana gülümsediğinde bende sakinleştiğini gördüğümde. E bu da en az 3-4 aylık zamanına geliyor. Hiç canınızı sıkmayın, bu hissi tüm yeni anneler yaşayıp buna üzülüyor
Hatta insan diyo hayatım bitti ben bittim, sonra böyle düşündü diye bi tur daha kendini suçluyo sanki çocuğu mu suçluyorum gibi ayy lohusalık çok zor bi dönem bence. İnsan zaman geçtikçe anlıyor ama geçiyor korkmayın ne yalnızsınız ne de kötü annesiniz. Hatta öyle güzel annesiniz ki bunu bu kadar kafaya takmışsınız, buralara soruyorsunuz. Sizce bağ kurmamış olsanız sevmeseniz böyle kaygılanır mıydınız ?