Mommandsonn Arkadaşlar tek göğsümü sağıyorum 60cc diğer göğüs de 60cc . Bebeğim emiyor ama emdikten sonra ağlama devam ediyor . Bu yüzden mama veriyorum 60cc kadar . Mama dan sonra ağlamıyor keyifleniyor. Doğru mu yapıyorum tecrübeli annelerden öneri istiyorum
likeli Mommandsonn sağımla süt miktarını net anlamak zor çünkü sağımda daha az süt çıkabiliyor. Bebeğin kirli bez sayısından ve kilo alımından sütün yetip yetmediği anlaşılır. Mamadan sonra ağlaması kesiliyorsa süt yetmiyor olabilir ya da emme problemi yaşadığı için yeterli beslenemiyor da olabilir aktif emip emmediğini kontrol etmeye çalışabilirsiniz. Sütünüz yetmiyorsa sık sık emzirmeye devam edin bol su tüketin ve sağım da yapın sütünüz arttıkça mama desteğini kesersiniz.
Mommandsonn Kontes0011 15 dakika olmuyor yani bırakıyor aktif sürekli emmiyor bazen ağzında tutuyor bazen uyuyor tam anlamıyla ememiyor 1 aylık oldu daha değişir mi yoksa emmesi hep böyle mi devam edecek bilemiyorum
elftty Mommandsonn hayır ya byufumce kuvvetleneeck emmesi bu arada 30 CC falan icmiyirmuydu o aralar bence bı doktora danışın ona göre mama verin gereksiz takviyede olmasın sütünüz varken