Denizpasam Merhaba arkadaşlar, izmirde bebeğini oyun grubuna götüren var mı? Nereye götürüyorsunuz ücret nedir? Memnun musunuz?
Gokceninannesiiyim Denizpasam böyle birşey olduğunu bilmiyordum 😊 ama bu aralar zaten biryere götürmem bebeğimi heryer salgın. Yine de öğrenmek isterim ama nasıl bir yerdir oyun grupları nasıldır 😊
Denizpasam Gokceninannesiiyim aynen cnm bende şuan götürmeyi düşünmüyorum baharda gideriz diye düşündüm. Çünkü gruplar sanırım 18 aydan başlıyor. Psikologlar oluyor bebeğin neye yatkın olduğuna kadar yönlendiriyorlarmış sanırım bakalım bilen arkadaşlar bilgi verirler inş.