Herkese merhaba anneler🌸 kızım 6,5 aylık ve bizim en büyük sorunumuz dışarıda desteksiz asla uyuyamama ve kalabalığa hiç alışkın bi bebek değil🥲 doğduğundan beri çekirdek bi aile olduğumuz içinde hep evde sakin geçiyor günler arada dışarı hava almaya falan çıkıyoruz falan ama uyku saatlerinde koştur koştur eve geldiğimiz için hep yakın yürüme mesafesi diyebilirim. Bi doğum günü bi düğün bişey olsa ne yaparım derken bugün bi arkadaşımın nişanına gittik ve ne kucaktan indi ( kimseye gitmiyor asla ) nede uyudu. Koştur koştur eve geldik evde uykuya geçti ama o kadar kalabalık da aşırı huzursuz oldu huysuzlandı. Alıştırsaydınız demeyin çünkü hiç denk gelmediği için hiç de kalabalık da bulunamadık🤷🏽♀️ artık en çok da bu dışarı da uykuya geçememe olayı beni yormaya başladı🤦🏽♀️ önerisi olan var mı yoksa büyüyene kadar böyle gelmiş böyle mi gider artık bilmiyorum. Herkese teşekkürler şimdiden🌸