fatossssx Ezgi20 sadece çekim için konsept ayarladık 2 Kasım inşallah akraba çağırıp da eğlendiremem bi de küçük çocukla 😂
Bebegim38 Ezgi20 ben konsept ve menü belirledim 14-15 kişi olacağız inşallah 1. Derece yakınlar. Şimdiden hazırlıklara başladım. Biz de aileler gelmek istiyordu ben de öyle planladım. Hediye olarak da sabun dağıtacağım isim yazdırıp inşallah
askbebegimmbenim Ezgi20 15 Kasım bizimde. Bende bı mekanda konsept ayarlamayı düşünüyorum. Aileler çok hevesli 15 20 kişiyi eve toplayamam hem evim küçük hem hastalıklar kol geziyor. Mekanda kutlamaa yapacağım
ikiprensesbebiss Ezgi20 iki gün önce kutladık sadece aileleri çağırdık güzel video resimde çekildik bebeğim uykusuz ve huysuz du ama bizim unutamayacağımız anılar kaldı ❤️ çok yorulsak da…