badesmommy çok giydiriyorsunuz bebeğin üşüdüğü ense ve göğüsten anlaşılır 25 derecede ince bir alt üst takım yeterli benim drum oda sıcaklığının 21-22 derece olması gerektiğini söylüyor ama ben kendim o sıcaklıkta üşüyorum bizim evde her odada termometre var 23e sabit ev sabahları camları açar havalandırırım düşer bir de uyku odalarını gece uykuya geçmeden 10 dk falan havalandırıp soğutuyorum o zaman 21-22 ye düşüyor ama camı kapatınca tekrar 23 e çıkıyor