Fatoaras
Ağır kaldırmayı bilmem de 4 buçuk ay olmasına rağmen terliksiz yere bastığımda, hafif rüzgarlı olduğunda dışarı çıktığımda, duştan sonra, sabah ilk tuvaletimi yaparken hala ağrıyor 🤦🏻♀️
1 ay ilk gün gibi ağrısını çektim..
Spinal anestezi oldum belimin altı hâlâ hissiz 🤷🏻♀️ baş ağrısı da cabasız
Ama bir gülüyor hepsi gidiyor 💪🏼yinede güçlü olmak zorundayız biz anneyiz 💛