Kizlar bebegim nasipse 1 hafta sonra yaşina girrecek uykusu gayet düzenliydi diş cikardiginda bile bu kadar sknti yaşamamistik ama 1 haftadir surekli uyaniyor geceleri agliyor 2.3 saat snra uykuya geçiyor normal mi.yaşına girerken böyle seylermi oluyor.