yagmurrnurr o kadar saçma bi test ki yaptirmadim bile. Detaylı ultrasona kadar bunlar gereksiz geliyor kafa karışıklığı. Sizin gibi riskli denilen 422 kadının sadece 1inin bebeği sendromlu doğmuş demek oluyor hatta daha azı. Bu da %0.25ten bile daha düşük bi risk. Hiç moralinizi bozmayın