Tam bebeklerin bağlanma ve her şeyi daha iyi anladığı bir aydasınız. Bence buna üzülmeyin sevinin. Ben emziremedim sütüm azdı kilo almıyordu mamaya geçtim ve hala içimde kalmıştır emzirmek. Bebekler anneden duygu almaya da çalışırlar amaç sadece beslenmek değildir. O yüzden olumlu duygularla emzirmeye devam edin bol bol kucaklayın 😊